En olycka rakt igenom.

Idag så hände något mycket obehagligt på syslöjden. Jag råkade sy mig själv rätt igenom fingret och nageln, på en symaskin. Det gjorde faktiskt inte så ont, men det var läskigt och obehagligt. Tråden följde ju med igenom hålet. Usch.

Hur som helst, idag har bara varit en sån där slappdag då man inte gör någonting. Riktigt skönt faktiskt :)
Inga krav och ingen stress! Borde finnas mer såna här tillfällen.

Just nu är jag riktigt glad också, för jag ska börja ta sång och piano lektioner. Har längtat efter det riktigt länge! Kommer blir grymt roligt.

Jag har inget mer att komma med den här gången, kanske inte så givande inlägg, men whatever. Jag uppdaterade ju iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Dilan balle äppelmos

trevlig kväll :)



K R A M

/ www.mramin.blogg.se





2009-01-19 @ 18:07:08
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det där med piano lektioner o sång, grymt bra! Det bevisade du på skolavslutning....

Grattis till bronsmedaljen!!!

2009-06-28 @ 23:36:43
Postat av: jborggren's fotogalleri

ouch, det där lät inte trevligt med symaskinen..

2011-04-10 @ 18:28:24
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0