Jag skiter i hela bunten.

Mitt motto funkade visst inte. Uppdatera mera! Nä, det kan inte vara mitt motto om jag inte kan hålla det. Men jag har faktiskt en ursäkt. Det har varit hur mycket plugg som helst den senaste veckan, så har varken haft tid eller orken att uppdatera.

Hur som helst, tävlingen som jag skrev om i förra inlägget gick ju grymt bra. Jag vann 60 m häck, när jag körde mot en 92:a och så har vi höjt ett snäpp på häckarna och ökat avståndet mellan dom. Men gick bra ändå. Längden vann jag på 6.14, och 60 m satte jag nytt personligt rekord på 7.64. Det var så jämnt mellan mig och Tobias att dom var tvungna att mäta tusendelar, men grattis till Tobias som vann med några tusendelar.

Just nu vill jag sova, men kommer inte kunna somna. Är bara arg och irriterad.
Hur kan man ens säga det som man gjorde utan anledning? Ge mig ett svar.
Jag skiter i hela bunten nu iallafall. Orkar inte lägga någon energi på sånt som jag ändå inte kan uppnå. Finns viktigare saker och viktigare personer i mitt liv. Ni vet vilka ni är <3

Hur som helst, måste erkänna att jag föll tillbaka till min ångest ett tag. Det var inget bra, men jag kom ur den till slut iallafall. Det var stressen av alla läxor som tog knäcken på mig och fick mig att bli svag och ge efter. Men hörni, ge inte upp för något! Det finns alltid mindre bra dagar och dessa dagar ska inte få dig att må dåligt. Tänk istället att dessa dagar stärker dig. Du tar dig ut ur denna svacka förr eller senare och nästa gång du hamnar i en liknande situation så vet du ju att det inte är så farligt egentligen eller hur? 

Och sen sak bara. Bara för att mitt första inlägg var så uppskattat och många tog del av dessa tips, betyder det att jag behöver vara nån hälsoguru typ, som får er att må bättre varje gång. Jag kan försöka, men varje inlägg kan inte handla om sådant.  Typ hur ni blir av med ångesten och era problem. Prata med mig personligen i sådana fall. Jag hjälper dig gärna.
Om jag bara skulle skriva om sådant så blir det ju bara enformigt och tråkigt. Ibland får det faktiskt handla om min vardag också.

Aja, nu borde jag sova, ska försöka bortse från irritationen. Vet inte om jag kan lova att uppdatera oftare. Ni får stå ut ( om det är så jobbigt att vänta, fast det tror jag inte).

Godnatt, 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte sammanfatta kort vad som hänt? Familj, skola, vänner, kärlek?

2008-12-03 @ 00:02:05
Postat av: Anonym

uppdatera?

2008-12-26 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0