Hur länge ska man vänta?

Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen. Förlåt mig!

Hur som helst, nu börjar allt bli mycket mycket kallare. Både årstiden och mitt kärleksliv.
Minusgrader där ute, och min jacka är trasig! Den är på lagning för det var massor hål i den, haha.
Mitt kärleksliv har aldrig stått så still heller. Börjar ju nästan bli desperat. Nä, men upp och ner hela tiden. Ibland gillar jag någon, ibland inte. Ibland verkar någon gilla mig och ibland inte. Orkar inte vänta. Jag vill ha någon. Inte vem som helst, men någon. Kom och ge mig kärlek, haha.
Har aldrig varit så mycket singel som nu, om man säger så.

Nu är det förresten bara 24 dagar kvar till min födelsedag. Det ni.

Imorgon åker jag på klassresa, med min käraste klass till Karlskoga. Vi ska till Boda Borg. Och alla som säger att det är tråkigt, har inte varit där. För det är grymt kul, särskilt om man är där med mycket folk. Och bussresan med klassen kommer nog också bli väldigt roligt, för det är ju trots allt kul att åka buss när man är många.

Sen nästa helg är det mina första tävling på jag vet inte hur länge. Det kommer nog vara väldigt nervöst men ska nog lösa sig. Ska tävla i 60 m häck, 60 m och längd tror jag. Kom gärna och kolla nästa söndag i Campushallen, om ni känner för det.

Det var allt för den här gången. Ska försöka (om jag orkar) uppdatera mera. Oj det rimmade ju till och med. Uppdatera mera! Det får bli mitt egna motto.

Kommentarer
Postat av: Diana

i sexan va vi på klassresa på boda borg oo, jag tyckte det var GRYMT kul, hahah :D det kommer ni också tycka hopaps jag ;P

pöss!

2008-11-21 @ 16:07:05
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Anton

Vad rimmade?

2008-11-23 @ 02:24:13
Postat av: Anonym

Uppdatera mera.

2008-11-24 @ 19:54:59
Postat av: Emma i Stockholm

Du skriver så jävla bra Daniel

2008-12-01 @ 21:38:57
Postat av: Emma i Stockholm

Du skriver så jävla bra Daniel!

2008-12-01 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0