Första dagen i mitt nya liv.

Detta är alltså den första dagen, sedan jag bestämde mig för att börja mitt nya liv, med några olika mål, och hittills tycker jag att det har gått riktigt bra. Ingen ångest, inga krav, bara ren livsvilja.

Hur som helst, många (inklusive mig själv) kanske undrar vad som syftet med denna blogg är. Jag har tänkt på det själv, och har kommit fram till att syftet är att jag vill bara delge det jag känner och mina tankar till alla andra. Det är också ett bra sätt att få utlopp för... För ja, allt. Och sen om det intresserar er samtidigt så är det ju ett stort plus!

Jag har inte satsat på att göra en blogg som har en lika stor och bred läsarskala som typ Blondinbella, Kenza och alla dom andra stora bloggarna, och det är jag säker på att jag inte kommer få heller. Jag har ingen rik moderatpappa som sponsrar bloggen, jag skriver inte om mode, jag är inte snygg och blond, utan jag är bara jag. Och de som vill läsa om mig får det, och de som inte har lust med det får väl ta och läsa Blondinbella om dom vill det. Hon är en jätteduktig bloggare, så klicka gärna vidare dit, antingen nu, eller sen. Det är helt upp till var och en.

Nu är det väl dags att ta tag i det som verkligen behöver göras, typ SO - arbete och dylikt. Mycket kul.

Stay Tuned.


Kommentarer
Postat av: Louise Lundh

riktig bra inledning !!! Go boy!

2008-11-03 @ 14:35:43
Postat av: Diana

säger som louise! :D

2008-11-03 @ 21:50:29
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Albin

Haha, det var en charmig och rolig inledning.

Kul hur du resonerar, hoppas bloggen gör sin nytta!

Peace

2008-11-04 @ 22:12:18
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: Martiina

hah, du e ju visst blond o snygg ;)

2008-11-05 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0