Faktiskt ganska bra.

Saw V var mycket bättre än jag trodde den skulle va. Bra handling, inte för komplicerad, och såklart, det man vill se; Blod.
Det kanske krävs att man har sett någon av de föregående filmerna för att hänga med någorlunda i handlingen, men den är värd att se i vilket fall. 
Och som ni nog har räknat ut nu, så lyckades jag ju komma in! Haha. Jag trodde inte det skulle vara nåt problem, men man vet ju aldrig. De andra kom också in som tur var.
Jag tycker nog att det här var den andra bästa filmen av Saw - filmerna. 
2:an är bäst, sen 5:an, 1:an, 4:an och 3:an. Enligt mig själv.

Hur som helst. Idag ska jag inte göra något. Inget planerat och ingen att va med. Kan va skönt, men jag får ju denna ångest som är så jobbig då. Men jag ska försöka övervinna den. 
Imorgon har jag inte heller något planerat. Någon som kanske vill hitta på nåt då, så hör av er.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: den som kan om bloggar

du skriver jätte bra! men du borde kanske fixa i ordning din blogg lite granna ser trevligare ut då! visa lite intresse för bloggen lixom.

2008-11-08 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0