En spikrak kurva.

Bättre och bättre. 
Det är hur jag skulle vilja sammanfatta mina senaste dagar. Jag har verkligen ansträngt mig för att använda de grejerna som jag själv skrev här på bloggen, för min egen vinning. Och jag har lyckats!
Jag tänker inte lika mycket negativt längre, och jag känner inte denna ständiga press lika mycket. Oerhört skönt! Hoppas bara på att denna kurva kan peka ännu högre uppåt och nå max.

Hur som helst, nu är man klar med SO - hemprovet som blev sammanlagt 9 sidor. Det är mycket för mig, haha. Tror aldrig jag har skrivit så mycket förut. 
Klockan är 23.10 och jag är fortfarande inte klar med alla läxor. Måste göra klart det sista på mitt Hemkunskapsarbete.

I morgon väntar Saw V på bio, med Erik och Kalle. Har aldrig sett någon skräckfilm på bio, så jag kommer säkert bli hur rädd som helst för stunden. Inte efter. Det blir jag aldrig. Kan inte bli rädd för några filmer längre. Har på något sätt blivit immun mot skräckfilmer. Kanske har att göra med att jag började kolla på såna filmer i 10 - års åldern. The Ring var den första skräckfilm jag såg, och då blev jag verkligen livrädd. Men inte nu längre, vilket både har sina för - och nackdelar.
Hoppas bara på att jag kommer in i biosalongen imorn då. Visst, jag ser ut att vara över 15 år, men jag är ju trots allt inte egentligen det...

Kommer skriva på lördag om hur filmer var, så kolla gärna igen på lördag.

Nu ska jag plugga mer! Mycket kul!

Godnatt (för er som får sova nu)!

Kommentarer
Postat av: Diana

hahha, kanske för att du typhar sett varenda skräckfilm som gjorts XD

jag blir typ alltid livrädd!!

Du skriver sjukt bra daniel, en blogg va en bra grej för dej, hahaa :D

2008-11-08 @ 10:45:35
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0